Mūsų klientai yra kompanijos, parduodančios prekes ir paslaugas. Mes siūlome e-komercijos sprendimus.

Interneto parduotuvės sukūrimas 3 paprastais žingsniais

Tai 15 minučių darbas, įskaitant kavos pertraukėlę. Tačiau suprask – interneto parduotuvės sukūrimas ir interneto parduotuvės parengimas komercinei veiklai yra skirtingi dalykai. Elektroninės komercijos projektas interneto parduotuvės sukūrimu nesibaigia, o prasideda. Pirmyn!

  1. Įsigyk domain (lietuviškai – domenas). Pavyzdžiui, mbmb.lt yra domenas. Paprastumo dėlei galima teigti, kad tai yra svetainės vardas ir jo paskirtis – žinoti kur randasi tavo svetainės failai. Domenas žino kur randasi svetainės failai dėl to, kad įsigijęs domeną, jo nustatymuose nurodysi, kurią hosting (lietuviškai – talpinimas) paslaugą naudosi svetainės failų laikymui. Painių nustatymų ir galvos skausmo išvengsi jei ir domeną, ir talpinimo paslaugą (žingsnis 2) įsigysi iš to pačio tiekėjo, pavyzdžiui – Hostinger.
    Dėmesio! Tai sponsorinė nuoroda, per kurią atėjus į Hostinger, užsakomoms paslaugoms pritaikoma 20% nuolaida. Už atvestą klientą gaunu grąžą. Šį tiekėją rekomenduoju ne dėl to, kad uždirbčiau (nors atlygis tikrai netrukdo), tačiau dėl to, kad Hostinger paslaugomis esu patenkintas.
  2. Įsigyk hosting paslaugą. Hosting paskirtis – talpinti svetaines specializuotuose kompiuteriuose (serveriai) ir leisti jas pasiekti iš bet kurio kito kompiuterio ar telefono naudojant interneto ryšį. Svetainės yra sudarytos iš failų (lietuviškai – laikmenos). Šiuose failuose yra programinis kodas. Programinį kodą supranta interneto naršyklės ir svetainių programuotojai.
  3. Hosting paslaugos (mano rekomenduotos) administravimo lange rask ir spausk mygtuką Pridėkite arba perkelkite svetainę ir rinkis El. parduotuvė. Startuos automatizuotas diegimo procesas, kurio metu tavo talpinimo paslaugos paskyroje bus įdiegta WordPress – svetainės administravimo sistema ir WooCommerce – elektroninės komercijos administravimo sistema. Diegimo procesui pasibaigus tu jau turi tuščią svetainę! Tiesa, nevisai tuščią – bus įkelta šiek tiek kvailai atrodančio demo turinio, kurį prie progos tiesiog ištrink.

O kas toliau? Toliau seka veiksmai, skirti internetinės parduotuvės parengimui komercinei veiklai. Šiame etape priimti sprendimai ir atlikti ir neatlikti veiksmai turės didelę įtaką tavo kompanijos komercinei sėkmei elektroninės prekybos sferoje. Čia prasideda klaidos ir mokymasis iš klaidų, tada vėl klaidos ir vėl mokymasis. Kad klystum mažiau, perskaityk mano patarimus.

Ir prisimink – Mercatura Bona komanda visada šalia kai tau prireiks pagalbos. Suprask, plaukus irgi retai kerpamės patys. Reikalingos žinios ir patirtis, įrankiai ir įgūdžiai, nuovoka ir nuojauta. Patikėti elektroninės komercijos parduotuvės sukūrimą šios srities specialistui nėra blogas sprendimas.

Samdydamas elektroninės komercijos specialistą darbus pradėsi šiandieną, po 15 dienų startuosi su nauja internetine parduotuve, o apie elektroninę komerciją žinosi daugiau nei po 15 mėnesių savarankiško aiškinimosi ir mokymosi iš savo klaidų.

Jei vis tik nusprendei darbuotis savarankiškai – turėk viziją ir apsišarvuok kantrybe – tau pavyks!