Mūsų klientai yra kompanijos, parduodančios prekes ir paslaugas. Mes siūlome e-komercijos sprendimus.

Patarimai kuriantiems WordPress svetainę

Jei kuri internetinę parduotuvę vadovaudamasis šioje svetainėje pateikta informacija, vadinasi ją kuri ant WordPress platformos. Labai tikėtina, kad rezultate turėsi pakankamai šaunią svetainę neparašęs nei vienos kodo eilutės, tačiau būsi pildęs pakankamai nemažai informacijos į įvairiausius laukelius.

Nepalik tuščių laukelių

Kai kurie laukeliai yra privalomi ir WordPress keiksnosis jei bandysi palikti šiuos laukelius tuščius. Kai kurie laukeliai bus užpildyti už tave su pagal nutylėjimą (angliškai – default) reikšmėmis.

Bus laukelių, kurie nėra privalomi ir tau nepasirodys reikšmingi, tad norėsi palikti neužpildytus – atsargiai! Jei yra laukelis, vadinasi jis turi paskirtį.

Užpildydamas laukelius išloši daugiau, nei palikdamas juos tuščius. Žinoma, reikia dėti adekvačias pastangas, kad laukeliuose įvesta informacija būtų naudinga, o jei nežinai laukelio paskirties, dėk pastangas paskirties išsiaiškinimui. Arba kreipkis pagalbos užsakydamas interneto svetainių specialisto pagalbą. Per vieną valandą su specialisto pagalba galima nuveikti tikrai daug.

Kiekvienas neužpildytas/nepildomas laukelis galimai turės įtakos tavo svetainės turinio matomumui paieškos sistemose. Tai ypač aktualu su laukeliais, skirtais detalizuoti turinį. Verta įsidėmėti: yra svetainės turinys ir yra turinį detalizuojanti informacija. Informacija apie informaciją. Paprastumo dėlei galima teigti, kad turinys skirtas žmogui, o turinį detalizuojanti informacija skirta informacinėms sistemoms, pavyzdžiui, Google algoritmams, ūkiškai kalbant – robotams.

Pavyzdžiui, paveiksliukas ir jame esanti vaizdinė informacija žmogui nusako esmę, o eiliniam robotui – nieko. Ne todėl, kad robotas negalėtų matyti paveiksliuke pavaizduotų objektų, tačiau dėl to, kad vaizdinės informacijos apdorojimui robotas išeikvotų sąlyginai didelį kiekį kompiuterinių resursų, gerokai didesnį nei kad prireiktų tekstinės informacijos apdorojimui.

Dėl šios priežasties kiekvienas į internetą įkeliamas paveiksliukas turėtų turėti ir paveiksliuką apibūdinantį tekstą, o tekstą nurodyti turėtų paveiksliuką įkeliantis žmogus. WordPress turinio valdymo sistema prie kiekvieno įkelto paveiksliuko turi šiam tekstui skirtą laukelį – vadinamasis Alt (angliškai – alternative) atributas.

Tad įkeldamas paveiksliuką su linksmai atrodančiu katinu ir Alt laukelyje nurodęs linksmas katinas, gali tikėtis, kad žmonės, paieškos sistemoje įvedę būtent tokį raktažodį (raktažodžių kombinaciją), ras tavo svetainę. Apibendrinant – laukelius pildyti reikia ir verta.

Įdiek SEO įskiepį

Įskiepių kūrėjai paprastai suteikia pakankamą kiekį naudingo funkcionalumo nemokamai ir siūlo įsigyti pilną funkcionalumą už tam tikrą atlygį. Yra ne vienas ir ne du šaunūs SEO (angliškai Search Engine Optimization) įskiepiai WordPress svetainėms.

Įsidiek, pavyzdžiui, Yoast. Įsidiegus SEO įskiepį, ties turinio įrašais (pavyzdžiui, produktas) ir turinio klasifikatoriais (pavyzdžiui, kategorija) pastebėsi atsiradusius papildomus laukelius. Tai laukeliai skirti informacijai apie turinį. Ir prisiming, laukelius pildyti verta.

Tarkim, kuriant naują kategoriją, WordPress reikalaus tik kategorijos pavadinimo, tačiau greta bus ir kategorijos aprašymo laukelis ir laukelis kategorijos paveiksliukui. Neprivalomus laukelius dažnai ignoruoja ir svetainių savininkai, ir svetainių specialistai, o bėgant laikui stebisi, kodėl paieškos sistemos prastai reitinguoja jų svetaines.

Įdiegus SEO įskiepį, kategorijos koregavimo skiltyje papildomai matysi paieškos sistemoms skirtus kategorijos antraštės, raktažodžio ir aprašymo laukelius. Taip, du aprašymo laukeliai tai pačiai kategorijai. Vienas aprašymas orientuotas žmogui, kitas – robotui. Robotui skirti laukeliai greta laukelio turės šiek tiek specifinės informacijos ir rekomendacijų ką ir kaip į tuos laukelius vesti.

SEO įskiepių paskirtis – padėti svetainių savininkui optimizuoti turinį, o turinys optimizuojamas taikant laiko patikrintas praktikas, kurios teigiamai įtakoja svetainių rezultatyvumą paieškos sistemose. Tiesiog vadovaukis SEO įskiepio rekomendacijomis.

Kurk turinį

Jei nori pritraukti lankytojo dėmesį, būkite įdomi ir/arba naudinga svetainė. Svetainė nebus nei naudinga, nei įdomi jei joje nebus turinio. Turinio kūrimas reikalauja daug pastangų ir laiko, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje duoda didžiausią grąžą.

Turinys yra karalius– Bilas Geitsas

Būk kantrus ir atkaklus

Patyręs elektroninės prekybos svetainių specialistas, net ir turėdamas po ranka visą reikiamą informaciją, svetainės sukūrimo ir parengimo komercijai darbus atliktų per 15 valandų. Retai realu turėti viską po ranka todėl net ir darbuojantis kartu su specialistu, darbai išsitęsia iki keleto savaičių.

Įgyvendinant projektą savarankiškai, ypač jei bandoma pirmą kartą, projekto trukmė ir sėkmė yra sunkiai prognozuojama. Neretai savarankiški projektai stoja sulig svetainės domain įsigijimu. Kas yra domain sužinosi apsilankęs laiku neužduodamų klausimų puslapyje.

Jei esi ryžtingai nusiteikęs, interneto parduotuvę galiausiai sukursi, tačiau tokios mintys kaip „reikėjo pradėti anksčiau” arba „jei tik būčiau žinojęs” kamuos dar ilgokai.

Samdydamas elektroninės komercijos specialistą darbus pradėsi šiandieną, po poros savaičių startuotum su nauja internetine parduotuve, o apie elektroninę komerciją žinotum daugiau nei po mėnesių savarankiško aiškinimosi ir mokymosi iš savo klaidų. Įvertink Mercatura Bona siūlomą internetinių parduotuvių kūrimo paslaugą.

Laikas – pinigai– liaudis

Jei vis tik nusprendei sukurti elektroninę parduotuvę savo jėgomis – turėk viziją ir apsišarvuok kantrybe – tau pavyks!