Užsakykite pageidaujamas paslaugas.
Svetainės našumas – kaip pamatuoti
Svetainės našumas (angliškai performance) tiesiogiai įtakoja tavo pardavimus ir pelną. Kuo lėtesnė internetinė parduotuvė, tuo didesnis potencialaus pirkėjo susierzinimas ją naršant. Susierzinę lankytojai lėtose svetainėse ilgai neužsibūna, o išėję – greičiausiai niekada nebegrįš.
Prastą svetainės našumą gali lemti daug veiksnių, vienas iš jų yra prastai suprogramuotos svetainių temos. Tema – tai svetainės išvaizdos sprendimas, vadinamas dizainas. Gero dizaino paskirtis – nesuerzinti ir neblaškyti tavo parduotuvės lankytojo.
Kaip vieną iš dizaino sprendimo sėkmingumo rodiklių naudok svetainės našumo rodiklį. Prašau – nuoroda į nemokamą įrankį, kuriuo pamatuosi savo svetainės našumą, bet kurio puslapio, tiesiog įrašius matuojamo puslapio adresą. Šiuo įrankiu pirmiau matuok savo svetainę su įjungta WordPress platformos kūrėjų siūloma temą, o tada pamatuok našumą įjungęs tavo svetainei sukurtą temą. Visas temas rasi svetainės administravimo modulyje, o platformos kūrėjų temas atskirsi iš specifinių pavadinimų kaip twenty-twentyfour, reikštų 2024 (platformos kūrėjai kas metus sukuria po vieną).
Rezultatą gausi tiek skaitine išraiška, tiek rekomendacijomis su vertingomis užuominomis kur ir kas tavo svetainėje yra taisytino. Teoriškai pačios platformos siūlomos temos yra pakankamai našios ir galima tikėtis aukštų rodiklių (šiam kartui dėmesys tik į performance vertę):

Įjungus įmantriau atrodančias temas ir pamatavus jų įtaką svetainės našumui, vertės, tikėtina, bus mažesnės visuose pjūviuose, ne tik performance.

Vertėms esant gerokai prastesnėms, tarkim rodikliai yra žemiau 50 balų – sunerimk ir reikalauk iš tavo internetinės parduotuvės kūrėjų šį rezultatyvumą pagerinti. Be to, visada gali kreiptis į Mercatura Bona, įsigyti svetainės audito ir rekomendacijų paslaugą – papildoma profesionalo nuomonė leis susidaryti tikslesnį vaizdą apie tavo svetainės techninį stovį ir tavo svetainės konkurencingumą internetinėje erdvėje.