Mūsų klientai yra kompanijos, parduodančios prekes ir paslaugas. Mes siūlome e-komercijos sprendimus.

Elektroninės komercijos specialistai internete

Sakoma, kad konkrečios srities ekspertu tampama 10 tūkstančių valandų sprendus šios srities uždavinius bei problemas. Tai 5 metai pilnų darbo dienų. Remiantis šiomis proporcijomis, elektroninės komercijos ekspertu tapau jau bent 2,5 karto. Per ilgus darbo metus gerai supratau elektroninės komercijos sudedamąsias ir kokius gabumus turi (turėti) šioje srityje ir kompanijose dirbantys žmonės.

Komerciniai dėsniai vienodai galioja tiek didelėms, tiek mažoms prekyba užsiimančioms kompanijoms. Didžiųjų pranašumas slypi jų dydyje – leidžia sau turėti analitikos, rinkodaros, marketingo, dizaino, turinio, SEO, klientų aptarnavimo specialistus ir, žinoma, viską suprantantį komercijos direktorių. Mažose, tik susikūrusiose ar besikuriančiose kompanijose startinę sudėtį dažniausiai sudaro direktorius ir direktoriaus sutuoktinis, dar apskaitą tvarkanti buhalterė.

Norintys prekiauti internete, bet nežinantys nuo ko pradėti pagalbos dažnai ieško Google. Užklausos paieškos sistemose generuoja įspūdingą kiekį rezultatų, o neįgudusiai akiai viskas atrodo vienodai tikra.

Keletas patarimų

Retrospektyviai žvelgdamas į savo elektroninės komercijos projektą ir vertindamas jo sėkmę, tu mažiau džiaugsiesi tuo, kas buvo pasakyta ar padaryta ir labiau liūdėsi dėl to, kas nebuvo padaryta ar akcentuota. Kiek bus padaryta, pasakyta ir akcentuota priklausys nuo to, kokį specialistą pasirinksi savo projekto vystymui.

Teisingas pasirinkimas, dažnai būna, perauga į nuolatinę partnerystę. Patikimas partneris ne tik operatyviai sprendžia problemas joms atsiradus, bet ir aktyviai siūlo idėjas bei sprendimus kaip padidinti tavo kompanijos konkurencinį pranašumą elektroninės prekybos erdvėje.

Patarimas #1 – ieškok žmogaus

Paieškos sistemose matysi daug patraukliai skambančių viskas viename sprendimų su svetainių kūrimo įrankiais ir dirbtinio intelekto intelektu. Šių sprendimų (norėtųsi panaudoti kabutes) pagrindiniai atpažinimo ženklai internete yra € / mėn, naudojami būdvardžiai kaip nemokamas, galingas ir prieveiksmiai kaip lengvai, greitai.

Reklamuojamuose įrankiuose daug tariamos laisvės ir lankstumo norintiems iš gabaliukų susiklijuoti savo svetainės išvaizdą. Arba pasirinkti vieną iš daugelio gatavų dizainų. Ir apskritai, juose viskas orientuota tik į išvaizdą, beveik nieko į komercinę logiką ir visiškai nieko į komercinę strategiją. Beje, tau pravers perskaityti mano nuomonę apie svetainių dizainą. Apibendrinant – nesudaryk sutarties su įrankiu, palik juos konkurentams.

Patarimas #2 – neskubėk nuspręsti

Skirk laiko informacijos įsisavinimui, nes jos tikrai daug. Pradžioje būtinai peržvelk laiku neužduodamų klausimų puslapį – greta nepopuliarių klausimų rasi nemažai terminologijos, su kuria susipažinęs formuosi taiklesnes užklausas paieškos sistemose ir užduosi konkretesnius klausimus bendraudamas su specialistais.

Rinkdamasis specialistą, susisiek ir pabendrauk su bent keletu. Tai svarbu. Kuo daugiau šios srities specialistų apklausi – tuo didesni tavo šansai teisingai pasirinkti. Nedaryk sprendimo pabendravęs su viena kompanija. 5 yra gražus skaičius, o tada – pasikliauk nuojauta ir pasirink.

Mažos kompanijos ir individualiai veikiantys

Atsargiai, bet atlaidžiai reikėtų vertinti smulkiuosius interneto parduotuvių kūrėjus. Skiriamieji ženklai:

  • LinkedIn paskyroje 1 – 3 darbuotojai, arba paskyros apskritai neturi;
  • Savo svetainėje nurodo individualią veiklą arba mažąją bendriją, arba nieko.

Kol kompanija yra maža, auganti ar neseniai susikūrusi kiekvienas klientas yra aukso vertės ir dedamos visos pastangos išpildyti bei pranokti užsakovo lūkesčius. Bendravimas paprastai vyksta tiesiogiai su pačiais sprendimus kuriančiais darbuotojais, o jų maži veiklos kaštai leidžia užsakovams pasiūlyti mažesnius paslaugų įkainius.

Tačiau būdami smulkūs, nevisada galės ar gebės pasiūlyti platesnį paslaugų spektrą. Prisimink svarbią tiesą – internetinės parduotuvės sukūrimu elektroninės komercijos projektas nesibaigia, o prasideda. Jei pokalbio metu nėra akcentuojami interneto parduotuvės parengimo komercijai darbai – galimas atvejis, kad tikimasi nueiti lengvuoju keliu. Tai yra, sukurti interneto svetainę, įdiegti e-komercijos modulį, įdiegti vieną iš keleto tūkstančių gana moderniai atrodančių, nemokamų temų ir įkelti tavo kompanijos logotipą – trunka 15 minučių, įskaitant kavos pertraukėlę.

Svetainės parengimo etapas reikalauja strateginių sprendimų administracijai, saugai, funkcionavimui, funkcionalumui, stiliui, turiniui, struktūrai, navigacijai, optimizacijai, komunikacijai. Neapgalvoti sprendimai ar sprendimų nebuvimas virs tavo komercinėmis nesekmėmis, o nesėkmių šalinimas – tavo išlaidomis.

Nelengva teisingai įvertinti specialisto gabumus telefoninio pokalbio metu. Be to, iškalba retai yra stiprioji IT specialisto pusė, o laisviau bendraujantys ne visada nešiojasi visus atsakymus galvoje, tad nesuskubk pasidaryti išvadų vien iš telefoninio pokalbio. Prašyk apibendrinti pokalbį email žinute ir detaliu komerciniu pasiūlymu. Pasirinkimas bus kur kas lengvesnis prieš akis turint bent keletą pasiūlymų.

Didesnieji rinkos dalyviai

Didesnes kompanijas renkasi didesni ir turtingesni klientai. Šias kompanijas atpažinsi iš jų svetainių turinio. Viskas šių kompanijų svetainėse kalba apie platų paslaugų spektrą, ilgametę patirtį ir pelnytą reputaciją. Kiti skiriamieji ženklai:

  • LinkedIn paskyra su 3+ darbuotojais;
  • Puoselėjamos socialinių tinklų paskyros;
  • UAB kaip juridinis asmuo;
  • 8:00 – 17:00 darbo valandos.

Neįgudusias akis ypatingai žavi demonstruojamos spalvingos skaidrės su gerai verslo pasaulyje žinomų įmonių ir viešųjų organizacijų svetainių tituliniais puslapiais. Nesubėk žavėtis ir įdėmiai įvertink skaidrių turinį. Oho efektą dažnai sudaro viena didelė fotografija, ant jos dideliu šriftu uždėtas skambus šūkis ir pakankamai šaunus kompanijos logotipas.

Ar prie skaidrės matai aprašymą? Jei reprezentuojami projektai neturi aprašymų, gali būti, kad jie nebuvo kažkuo ypatingi. Ypatingais interneto projektais užsiimančių kompanijų tau ir nereikia, nebent turi ambiciją tapti ypatinga, internete prekiaujanti kompanija. Tiesiog turėk omeny, kad už neypatingus projektus permokėti neturėtum, nesvarbu ar projekto įgyvendinimu užsiims didelė kompanija, ar maža.

Kitos kompanijos (gerbia klientų privatumą?) renkasi neviešinti klientų sąrašo, tad šių jų interneto svetainėse nebus spalvingų skaidrių, rodančių klientų svetainių ištraukas. Nereikėtų traktuoti šių kompanijų kaip nepatikimų ar stokojančių patirties. Ne visada tiesa, tačiau tikėtinas priešingas variantas – mažiau save girianti kompanija teikia kokybiškesnes paslaugas, o jų klientų ratas plečiasi rekomendacijų iš lūpų į lūpas dėka.

Nedaryk išvadų tik iš kompanijų svetainėse viešinamos informacijos, susisiek ir pabendrauk su kompanijos atstovais. Prašyk tau suformuoto komercinio pasiūlymo su detaliai išvardintomis siūlomo sprendimo sudedamosiomis. Pasirinkimas bus kur kas lengvesnis prieš akis turint bent keletą komercinių pasiūlymų.

Kadangi jau esi čia

Skambink 8 66 760 670. Mūsų klientai yra kompanijos, parduodančios prekes ir paslaugas. Mes siūlome e-komercijos sprendimus. Paaiškinsime kas lemia sėkmingą prekybą internete ir kuo mes galime būti naudingi. Komandoje dirba kūrybinga dizainerė Neringa, sudėtingų techninių integracijų programuotojas Kęstas ir elektroninės komercijos specialistas Tomas.